منچستریونایتد یک الکس فرگوسن جدید دارد!

0
58



کد خبر : ۱۹۵۲۹۳۳ |
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴ |
۲٫۹K بازدید |

۳
دیدگاه


اریک تن‌هاخ در حرکتی که نشان از تلاش او برای تثبیت اقتدارش در منچستریونایتد دارد، خواهان کم شدن برنامه‌های تبلیغاتی در تور آمریکا و توجه بیشتر به تمرین‌ها شد.

منچستریونایتد یک الکس فرگوسن جدید دارد!

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه انگلیسی تلگراف گزارش داد که اریک تن‌هاخ در جریان تور تابستانی منچستریونایتد از حجم بالای برنامه‌های تبلیغاتی شاکی شده و خواهان کاهش این برنامه‌ها و توجه بیشتر به تمرین کردن و فوتبال شده است.

تن‌هاخ که تابستان گذشته هدایت یونایتد را بر عهده گرفته سعی دارد با نشان دادن چهره‌ای مستحکم و سازش‌ناپذیر اقتدارش را بر رختکن یونایتد دیکته کند. تلگراف می‌گوید این سرمربی هلندی دستور داده که روزهای آزاد بازیکنان برای حضور آنها در برنامه‌های تبلیغاتی تور آمریکا از ۳ روز در هفته به ۲ روز در هفته کاهش یابد.

سرمربی هلندی یونایتد از اهمیت درآمد برنامه‌های تبلیغاتی برای باشگاه آگاه است، اما او در عین حال می‌داند که با شروع فصل همه از او توقع نتیجه دارند و نمی‌خواهد فرصت چند هفته‌ای باقی‌مانده تا شروع فصل جدید را راحت از دست بدهد.

1901747

اما دیدگاه مدیران باشگاه به این تبلیغات با دید تن‌هاخ متفاوت است. در واقع یکی از علت‌های سفر باشگاه‌های اروپایی به کشورهای مختلف در طول تابستان و برگزاری تورهای پیش‌فصل شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی در بازارهای هدف است.

1901748

در نهایت اما تن‌هاخ موفق شده نظر خود را به مدیران باشگاه بقبولاند. این نشان می‌دهد که مربی هلندی بعد از یک فصل حضور در یونایتد از چه نفوذ و قدرتی برخوردار شده است. اگر او در همین مسیر قدم بردارد خواهد توانست سال‌ها در اولدترافورد کار کند و به یکی از مربیان مهم تاریخ شیاطین سرخ تبدیل شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید