نگرانی انگلیسی‌ها: عربستان همه ما را می‌خرد!

0
48



کد خبر : ۱۹۵۴۴۳۲ |
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۲ |
۲٫۶K بازدید |

۳
دیدگاه


باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.

نگرانی انگلیسی‌ها: عربستان همه ما را می‌خرد!

به گزارش “ورزش سه”، بر اساس گزارش‌ها، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس متقاعد شده‌اند که افزایش هزینه‌های عربستان سعودی در فوتبال تا دهه آینده ادامه خواهد داشت.

لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در طول ۱۲ ماه گذشته، تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال جهان داشته و سرعت چشمگیری هم در این روند داشته‌اند.

کریستیانو رونالدو اولین نام مطرحی بود که پیش از ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال، در زمستان گذشته وارد خاورمیانه شد و با باشگاه النصر عربستان قرارداد بلندمدتی امضا کرد.

1904298

به گزارش تلگراف، باشگاه‌های لیگ برتری در انگلیس بر این باورند که عربستان طی ۱۰ سال آینده در تلاش برای حفظ شکوفایی فوتبال در این کشور، سرمایه‌گذاری بیشتری خواهد داشت.

پیش از تابستان امسال، هزینه‌های هنگفت عربستان در فوتبال با کشور چین مقایسه می‌شد که طی چند سال گذشته چنین پروژه‌ای را کلید زده بود و در نهایت هم با شکست بزرگی مواجه شد.

اما صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) به همراه باشگاه‌های برتر این کشور یعنی النصر، الهلال، الاهلی و الاتحاد می‌خواهند ثبات خود را در انتقال بازیکنان بزرگ به این کشور برای آینده قابل پیش بینی حفظ کنند.

اقدامات آن‌ها باشگاه‌های لیگ برتری را در حالت آماده باش قرار داده است. باشگاه‌های لیگ برتری از اینکه قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی می‌تواند نظر بازیکنان آن‌ها یا اهداف نقل و انتقالاتی‌شان را تغییر بدهد، هراس دارند.

اخیرا جردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، این باشگاه را ترک کرد تا با انتقالی ۱۴ میلیون یورویی به الاتفاق، به پردرآمدترین بازیکن انگلیسی در فوتبال جهان تبدیل شود.

1904299

مطمئنا در آینده موارد بیشتری مانند هندرسون برای فوتبال انگلیس وجود خواهد داشت و به همین دلیل است که باشگاه‌های لیگ برتری باید از آنچه در حال رخ دادن است آگاه باشند. عربستان به دنبال تهدید نیست، این یک واقعیت است. آن‌ها می‌خواهند یک لیگ قوی ایجاد کنند و در تابستان فعلی هم این را به وضوح نشان داده‌اند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید