نایب‌قهرمانی تکواندو ایران در بخش تیمی یونیورسیاد

0
40



کد خبر : ۱۹۵۵۰۱۳ |
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۰ |
۷۶۰ بازدید |

۰
دیدگاه

ششمی پیرجهان در فینال ۴۰۰ متر


تیم ملی تکواندو ایران در بخش تیمی رقابت‌های یونیورسیاد به عنوان نایب‌قهرمانی رسید؛ اما تیم بانوان ایران از دور مسابقات کنار رفت.

نایب‌قهرمانی تکواندو ایران در بخش تیمی یونیورسیاد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، در پایان مسابقات تیمی تکواندوی یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو کشور چین، تیم تکواندوی مردان ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید اما تیم زنان ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم ملی تکواندوی مردان ایران با ترکیب میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، علیرضا حسین پور و آرین سلیمی در دیدار نخست با نتیجه ۶۰ بر ۴۷ جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و در یک چهارم نهایی نیز با نتیجه ۱۰۳ بر ۲۸ هند را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. ایران در نیمه نهایی نیز با نتیجه ۵۶ بر ۲۵ از سد قزاقستان گذشت اما در فینال مقابل کره جنوبی ۵۲ بر ۴۰ تن به شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.
همچنین تیم ملی بانوان ایران با ترکیب ناهید کیانی، ملیکا میرحسینی، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در دیدار نخست ۳۶ بر ۱۶ برزیل را از پیش رو برداشت اما در یک چهارم نهایی با نتیجه ۵۶ بر ۱۸ نتیجه را به چین واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

ششمی پیرجهان در دوومیدانی ۴۰۰ متر

مهدی پیرجهان به عنوانی بهتر از ششم در دوی ۴۰۰ متر با مانع نرسید.

فینال رقابت‌های دوی ۴۰۰ متر یونیورسیاد برگزار شد و مهدی پیرجهان با رکورد ۴۹:۵۳ در رده ششم قرار گرفت. دوندگان چین تایپه، ترکیه و چین به ترتیب اول تا سوم شدند.

امید امیریان دیگر دونده ایران در این رقابت‌ها هم در مرحله مقدماتی دوی ۸۰۰ متر دیسکالیفه شد و از رسیدن به فینال بازماند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید