پپ تایید کرد: دی‌بروینه را برای مدتی نداریم!

0
60



کد خبر : ۱۹۵۶۸۱۵ |
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۸ |
۹۹۳ بازدید |

۳
دیدگاه


پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که کوین دی‌بروینه، ستاره تیمش، برای مدتی نسبتا طولانی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

پپ تایید کرد: دی‌بروینه را برای مدتی نداریم!

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی امشب توانست در اولین دیدار فصل مقابل برنلی به پیروزی ۳-۰ برسد اما این برد تحت تاثیر مصدومیت دوباره دی‌بروینه قرار گرفت.

او که در فینال لیگ قهرمانان هم دچار مصدومیت شده بود، در دیدار امشب در دقیقه ۲۵ جای خود را به متئو کوواچیچ داد.

گواردیولا با ابراز ناراحتی برای ستاره تیمش، تایید کرد که ممکن است آسیب دیدگی دوباره او به دلیل زود برگشتن به میادین باشد.

1908421

او به برنامه تلویزیونی مَچ آو دِ دِی گفت: “متاسفانه او دوباره مصدوم شد. از همان ناحیه که در فینال چمپیونزلیگ مصدوم شد و برای مدتی نمی‌تواند بازی کند.”

سرمربی سیتی همچنین در کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که ستاره بلژیکی تیمش نمی‌تواند خیلی زود به میادین برگردد و از ناراحتی این بازیکن گفت: “او ناراحت است زیرا تلاش زیادی کرده بود. او بعد از ۲۵ دقیقه، بقیه فینال لیگ قهرمانان را از دست داد. او واقعا شرایط خوبی داشت، احساس می‌کرد کاملا آماده است و من ترجیح دادم او از ابتدا بازی کند، ۴۵-۴۰ دقیقه بازی کند و بعد ببینیم چه می‌شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ داد.

1908419

شاید این اشتباه بود که خیلی زود برگردد اما اگر این مصدومیت بعد از ۶۵ دقیقه بود، می‌توانست به دلیل خستگی ماهیچه باشد اما بعد از ۱۵ دقیقه، باید با پزشکان صحبت کنیم.

در دومین سال ما، او مدت زیادی مصدوم بود، بنابراین او باید آرام باشد چون از آن مصدومیت عبور کرد و از این هم عبور خواهد کرد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید