سرمربی احمد نوراللهی قول قهرمانی داد

0
43



کد خبر : ۱۹۵۸۴۳۰ |
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵ |
۱۴۸ بازدید |

۰
دیدگاه


پیتسو موسیمانه می‌گوید برای ادامه قهرمانی‌های خود هدایت الوحده امارات را بر عهده گرفته است.

سرمربی احمد نوراللهی قول قهرمانی داد

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های ادنوک لیگ امارات از امروز آغاز خواهد شد و الوحده که در تابستان امسال احمد نوراللهی را به خدمت گرفته است، به عنوان یکی از مدعیان وارد رقابت‌ها می‌شود. 

پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید الوحده، روز گذشته در گفت‌وگویی با ورزش ابوظبی درباره شرایط تیمش صحبت کرد و گفت: من باشگاه‌های بزرگی مثل الاهلی مصر را هدایت کردم که در آن فشار زیادی وجود دارد و باید قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان آفریقا شوید و اگر نتوانید به این عناوین دست پیدا کنید، آنها شما را به عنوان یک مربی قبول نمی‌کنند. این محیطی است که من از آن آمده‌ام. 

او با تاکید بر اینکه برای حضور در مسابقات پرفشار آماده است، گفت: من ۳ بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان آفریقا رسیدم و ۳ بار در جام باشگاه‌های جهان شرکت کردم؛ من تحت فشار زندگی کرده‌ام و مشکلی نیست اما نمی‌دانم آیا بازیکنان الوحده این فشار را تحمل خواهند کرد یا خیر. 

او درباره شرایط لیگ امارات عنوان کرد: لیگ امارات بسیار سخت است، چرا که در آن تیم‌های زیادی به دنبال قهرمانی هستند و در راس آنها شباب الاهلی، العین، الوحده و الجزیره قرار دارند. به نظر می‌رسد که ژن قهرمانی در بین پنج یا شش تیم وجود دارد و این جای تعجب دارد. همه به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند، نه فقط الوحده. 

موسیمانه ادامه داد: من از بازیکنان پرسیدم که چرا در ۱۳ سال اخیر به عنوان قهرمانی لیگ دست نیافته‌اید و آنها پاسخ‌های متفاوتی به من دادند. من به آنها گفتم باید واقعیت را تغییر دهیم و دوباره قهرمان شویم. 

او در پایان در خصوص آماده‌سازی تیمش گفت: ما در مسابقات قهرمانی عرب که یکی از تورنمنت‌های قوی و سخت است، شرکت کردیم؛ آن هم در شرایطی که برخلاف بسیاری از باشگاه‌ها، زمان بسیار کمی برای آماده‌سازی داشتیم. با این حال در این مسابقات به بازیکنان زیادی فرصت دادیم و حالا آماده حضور در لیگ هستیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید