مردان نقابدار ۲ برادر را به رگبار بستند

0
51



مردان نقابدار 2 برادر را به رگبار بستند


|


۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۱۱:۵۴:۳۲

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۲ برادر در این شهر توسط ۲ نفر دیگر با اسلحه جنگی کلاشیکف به قتل رسیدند و خواهر این ۲ نیز بر اثر تیراندازی زخمی شده است.

به گزارش ایرنا، احمد بلندنظر اظهار کرد: ۲ فرد نقابدار که داخل یک خودرو بودند و به نظر می‌رسد این ۲ برادر را تعقیب کرده بودند در نزدیکی منزلشان آنها را به رگبار گلوله بستند.

وی اضافه کرد: با صدای تیراندازی، خواهر این ۲ نیز از منزل خارج شده و تیر به او هم اصابت کرده اما فقط ۲ برادر کُشته شدند و خواهر آنها زخمی است.

بلندنظر افزود: نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی از دیشب که این قتل رخ داده، پیگیر شناسایی و دستگیری قاتلین هستند.

وی با بیان اینکه همجواری با ۲ استان مرزی و ارزان بودن اسلحه های غیرمجاز سلاح را در جنوب کرمان در دسترس کرده است ادامه داد: برخی از قاچاقچیان سوخت هم در راه برگشت و پس از فروش سوخت اقدام به قاچاق و وارد کردن اسلحه غیرمجاز به کشور می کنند.

فرماندار شهرستان جیرفت یادآور شد: آخرین بار هم در ۲۴ تیرماه از یک خودروی سوخت بر (شوتی) ۲۴ عدد سلاح جنگی کُلت قاچاق با تعداد زیادی فشنگ کشف و ضبط شد.

وی گفت: دستگاه های انتظامی و امنیتی تمام تمرکز خود را بر جمع آوری سلاح های غیرمجاز گذاشته اند اما به دلیل وجود شرایطی که ذکر شد وجود اسلحه در جنوب استان افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان جیرفت تاکید کرد: کسانیکه به صورت داوطلبانه اسلحه های خود را تحویل دهند در جرایم تخفیف می گیرند و مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود اما اگر توسط دستگاه های انتظامی دستگیر شوند در دستگاه قضایی با اشد مجازات مواجه می شوند.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید