رضائیان از چیزی که می‌خواهد فاصله دارد (عکس)

0
51



کد خبر : ۱۹۶۰۹۷۶ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۵۰ |
۷۵۴ بازدید |

۲
دیدگاه


رامین رضائیان فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در سپاهان داشت، اما در فصل جدید حداقل از نظر آماری نتوانسته به چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند.

رضائیان از چیزی که می‌خواهد فاصله دارد (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، در لیگ بیست و دوم جابجایی رامین رضائیان و دانیال اسماعیلی‌فر در ابتدای فصل، به نفع سپاهانی‌ها تمام شد. البته که در سال کسب دو گانه توسط سرخپوشان اسماعیلی‌فر هم در ترکیب پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، اما فصل رضاییان در اصفهان، فوق‌العاده بود. رضائیان در اولین سال حضور در اصفهان موفق به ثبت ۷ گل و ۷ پاس گل شد تا به عنوان یک مدافع راست، کارنامه‌ای درخشان از خود به جا بگذارد.

1916668

نکته قابل توجه درباره رضائیان اینکه او در ۵ هفته پایانی لیگ فصل گذشته، برای سپاهان یک گل زد و ۳ پاس گل داد تا شانس تیمش را برای قهرمانی تا لحظه آخر حفظ کند. 

در فصل جدید اما اگرچه رضائیان در بازی آخر مقابل استقلال سانتر منجر به اعلام پنالتی را مثل همیشه با قدرت و ظرافت منحصر به خود انجام داد، اما همچنان با چیزی که هواداران، کارشناسان فوتبال و حتی خود این بازیکن از خودش می‌خواهد، فاصله دارد و این روزها تمام تلاشش را به کار گرفته، تا بار دیگر به جمع گلسازان و گلزنان سپاهان در فصل پر از ستاره باغ فردوس بازگردد.

1916669



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید