آلگری: آرام بودیم و می‌خواهیم به فینال اروپا برسیم

0
54



کد خبر : ۱۹۳۶۸۷۲ |
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۴ |
۲۱۷ بازدید |

۰
دیدگاه


مکس آلگری به یوونتوس به خاطر آرامش در شرایط تحت فشار، نادیده گرفتن بحث‌های داوری و گلزنی در لحظات پایانی برای کسب تساوی مقابل سویا به بازیکنانش تبریک می‌گوید.

آلگری: آرام بودیم و می‌خواهیم به فینال اروپا برسیم

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا به میدان رفت و به تساوی ۱-۱ دست پیدا کرد.

در این بازی یووه با گل یوسف ان‌نصیری در دقیقه ۲۶ عقب افتاده بود تا اینکه دقیقه ۹۰+۷ فدریکو گاتی تیمش را به کسب تساوی امیدوار کرد و دروازه نماینده اسپانیا را باز کرد.

مکس آلگری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:”تا قبل از گلزنی تیم من توپ را به خوبی جابه‌جا می‌کرد، اما وقتی به محوطه جریمه حریف رسیدیم، همه چیز خیلی آسان به نظر می‌رسید و اشتباهات بسیار زیادی مرتکب شدیم. در ضدحمله، ما گرفتار شدیم، زیرا عقب‌نشینی نکردیم و فضاهایی را باز گذاشتیم. بچه‌ها خوب کار کردند، با هم مبارزه کردند و یک نتیجه شایسته به دست آوردند که همه چیز را برای بازی در بازی برگشت باقی می‌گذارد.”

گل سویا؟
به جای الکس ساندرو، لئوناردو بونوچی باید پاس راحت‌تری به کاستیچ می‌داد، سپس بونوچی در موقعیتی قرار گرفت که اگر به او نزدیک می‌شد تا بازیکن حریف را متوقف کند، تنها کاری که می‌توانست انجام دهد، خطا بود.

پاس گل پوگبا؟
وقتی بازی در زمین حریف دنبال می‌شود او در موقعیت یک بازیکن فوق العاده قرار می‌گیرد. اگر او در شرایط مناسب باشد، مطمئناً در هر بازی او را در ترکیب اصلی خواهم داشت. او امشب کمک بسیار بزرگی به تیم کرد.

خونسردی تیم؟
همیشه در این سطح بازی‌ها متعادل خواهد بود. سویا تیم بسیار با تجربه‌‌ای است، فراموش نکنید که منچستریونایتد ۲-۰ از آن‌ها پیش افتاد، در نهایت آن را ۲-۲ کردند و بازی برگشت را ۳-۰ بردند. امروز عصر وقتی سویا گل زد، همین کار را به خوبی انجام دادیم. ما باید در خط دفاعی تیزتر می‌بودیم، مخصوصاً در ۲۵ دقیقه ابتدایی، زیرا کمی بیش از حد عجله داشتیم و سپس در ضدحمله گل دریافت کردیم.

1873552

خطای روی رابیو در لحظات پایانی؟
ما چیزی نمی‌گوییم. در تمام سال‌های دوران حرفه‌ای‌ام هیچ‌وقت درباره داوری صحبت نکردم. فقط به تیمم تبریک می‌گویم که نگذاشتند این اتفاق روی تمرکزشان اثر بگذارد، آن‌ها آرامش خود را حفظ کردند و دقایقی بعد درست به بازی برگشتند. پنالتی بودن یا نبودن آن را مسئولان ارزیابی خواهند کرد، ما نمی توانیم انرژی ذهنی خود را صرف آن کنیم. ما در این فصل به اندازه کافی با حوادث نامطلوب برخورد کرده‌ایم، فقط می توانیم ساکت بمانیم و روی کارمان تمرکز کنیم.

بازی برگشت؟
سویا خیلی خوب دفاع می کرد، بسیار تهاجمی بود و مهاجمانش دیوانه‌وار برای پرس بالا می دویدند. می‌دانیم که وقتی فضاها باز می‌شود و بازی برگشت ۹۵ دقیقه یا حتی ۱۲۰ دقیقه طول می‌کشد، می توانیم به حریف صدمه بزنیم. ما می‌خواهیم به فینال برسیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید