پاداش گل مارادونایی مقابل برزیل ایران (عکس)

0
44



کد خبر : ۱۹۶۴۲۷۶ |
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۰ |
۱۱ بازدید |

۰
دیدگاه


صالح حردانی پس از درخشش در اولین دیدار استقلال مقابل صنعت نفت و ثبات در ادامه این مسیر به تیم ملی دعوت شد.

پاداش گل مارادونایی مقابل برزیل ایران (عکس)

صالح حردانی مدافع راست استقلال در هفته اول لیگ برتر با پا به توپ طولانی و دریبل کردن چند بازیکن موفق شد دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند و همان گل انگیزه مضاعفی شد که در هفته بعدی نیز عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

حردانی که سابقه حضور در تیم ملی را به عنوان یک پدیده در کارنامه دارد مدتی با افت رو به رو شده بود و علاوه بر افت او عملکرد رضاییان و صادق محرمی در تیم های باشگاهی او به شکلی بود که کار را برای او سخت تر کرده بود.

حالا با توجه به مصدومیت رامین رضاییان بار دیگر پای او به اردو تیم ملی باز شد تا انگیزه های زیادی برای ادامه فصل و در سال منتهی به جام ملت های آسیا رقابت با دو مدافع راست آماده تیم ملی داشته باشد،او در تمرین امروز تیم ملی همراه با صادق محرمی تمرینات را پشت سر گذاشت و باید دید امیر قلعه نویی از بین این دو بازیکن کدام یک را به میدان خواهد فرستاد.

1922788

حردانی در زمان حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان توانست در فوتبال چهره شود و حضور در تیم ملی را تجربه کند، حالا مجدد با این مربی توانسته به اردوی تیم ملی دعوت شود و برای پس گرفتن جایگاه از دست رفته خود در تیم ملی تلاش کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید