وقتی می‌دانید سرمربی تیم ملی دوستتان دارد!

0
43



کد خبر : ۱۹۶۴۵۴۹ |
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۵ |
۱۱۳ بازدید |

۰
دیدگاه


محمد محبی این روزها و در لباس تیم ملی، در بهترین فرم خود به سر می‌برد.

وقتی می‌دانید سرمربی تیم ملی دوستتان دارد!

به گزارش “ورزش سه”، درخشش‌های محمد محبی در تیم ملی، متوقف نمی‌شود. از زمان حضور امیر قلعه‌نویی و انتخاب او به عنوان جانشین کارلوس کی روش، وینگر بوشهری حسابی دل سرمربی و کادرفنی را به دست آورده و درخشش‌های او به صورت سریالی تکرار می‌شود.

این بازیکن که در دیدار برابر بلغارستان تک گل تیم ملی را به ثمر رساند، در تورنمنت کافا نیز یک پاس گل داد و پیش از آن نیز مقابل کنیا موفق به گلزنی شده بود و زمینه‌ساز تک گل ایران توسط طارمی برابر روسیه بود.

محبی که با درخشش در همین بازی‌های تیم ملی توجه والری کارپین را به خود جلب کرد و راهی روستوف شد، از زمان حضور در تیم جدیدش نیز به مهره‌ای موثر و ثابت در ترکیب تیم روسی تبدیل شده است.

1923285
1923286
1923287

در تصاویری که از تمرین روز یکشنبه تیم ملی منتشر شده، محبی با روحیه و انگیزه بالایی در تمرینات حضور یافته است و نشان می‌دهد که قصد ندارد پس از جام جهانی ۲۰۲۲، یک تورنمنت دیگر را از دست بدهد و به هر نحوی که شده، یکی از مسافرین تیم ملی در جام ملت‌های قطر باشد.

امیر قلعه‌نویی در این مدت نشان داده که علاقه زیادی به سبک بازی محبی دارد و او یکی از بازیکنان موردعلاقه سرمربی تیم ملی است که همین مسئله نیز سبب شده تا وینگر سابق استقلال انگیزه مضاعفی بگیرد و حسابی در ترکیب تیم ملی بدرخشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید