خرید لوازم تحریر برای دختران بی‌سرپرست؛ مجازات دعوا با همسایه

0
50


|


۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۰۸:۵۵:۳۱

|

|





متهم با توجه به نداشتن سابقه کیفری به‌جای ۳ ماه حبس با حکم مجازات جایگزین حبس دادگاه، محکوم شد تا برای ۸ دختر بی‌سرپرست و بد سرپرست دانش‌آموز دوره ابتدایی، ۸ پک کامل لوازم‌ تحریر خریداری کند.



خرید لوازم تحریر برای دختران بی‌سرپرست؛ مجازات دعوا با همسایه


|


۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۰۸:۵۵:۳۱

مرد میانسال که بر سر ساخت و ساز با همسایه‌اش درگیر شده بود به مجازات جایگزین حبس محکوم شد.

به گزارش روزنامه ایران، اواسط شهریور ماه امسال، مردی به شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان لواسان مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی میثم حسین‌پور قرار گرفت، گفت: همسایه‌مان به عمد روی پشت بامش سازه‌ای ایجاد کرده و یک پارچه رنگی هم روی آن کشیده و با این کار نور اتاق پسر نوجوانم را کور کرده و مانع تابیدن نور خورشید به اتاق ما شده است. چند بار به او تذکر دادم اما توجهی نکرد من هم از او شکایت دارم.

بدین ترتیب مرد همسایه با دستور قضایی احضار شد؛ او در جریان تحقیقات ابتدایی و مواجهه حضوری موضوع را پذیرفت و کارشناسان نیز در گزارش خود به قاضی پرونده اعلام کردند، سازه ساختمانی و چادر رنگی از مصادیق بارز مزاحمت ملکی است.

پس از احراز جرم، متهم محاکمه شد و در روند رسیدگی جلسه دادگاه با اظهار پشیمانی به ایجاد مزاحمت ملکی برای همسایه خود اعتراف کرد.

سیر مراحل قانونی پرونده ادامه داشت تا اینکه رأی پرونده مذکور توسط قاضی میثم حسین‌پور صادر شد؛ متهم با توجه به نداشتن سابقه کیفری و ابراز ندامت به‌جای ۳ ماه حبس با حکم مجازات جایگزین حبس دادگاه، محکوم شد تا با برداشتن سازه ساختمانی و چادر رنگی از روی پشت بام برای همسایه خود رفع مزاحمت کرده و همچنین برای ۸ دختر بی‌سرپرست و بد سرپرست دانش‌آموز دوره ابتدایی، ۸ پک کامل لوازم‌ تحریر خریداری کند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید