سرنوشت ‌ال‌کلاسیکو در دست بچه‌های ۲۰ساله

0
30



کد خبر : ۱۹۷۵۷۳۸ |
۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۲ |
۱٫۴K بازدید |

۲
دیدگاه

به دنیای جدید خوش آمدید


ترکیب امروز رئال و بارسا به‌خصوص در خط میانی و خط حمله، از همیشه جوان‌تر خواهد بود.

سرنوشت ‌ال‌کلاسیکو در دست بچه‌های 20ساله

به گزارش ورزش سه و به نقل از همشهری، بر‌خلاف پیش‌بینی‌های قدیمی، دنیا پس از ورود به سال‌۲۰۰۰ تمام نشد اما آن سال، یک اتفاق بسیار مهم رخ داد و آن، تمام‌شدن دوران بازی لوئیس فیگو در بارسلونا بود.
فیگو برای ترک این تیم، نه گذاشت و نه برداشت و مستقیما به تیم رقیب همیشگی بارسا رفت؛ انتقالی که هنوز هم با برچسب جنجالی‌ترین جابه‌جایی تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. بین رئال و بارسا، ریشه‌های ایدئولوژیکی برای دشمنی وجود دارد و همیشه هم این رشته‌ها محکم سر جای‌شان بوده‌اند اما انتقال فیگو انگار آتش تازه‌ای را بین این دو تیم روشن کرد. سرهای جداشده خوکی که در نخستین کلاسیکوی لوئیس در لباس رئال به طرف او پرتاب می‌شدند، بالاترین سطح از تنش را بین ۲باشگاه به‌وجود آوردند. وقتی آن جنجال بزرگ ساخته می‌شد و به کلاسیکوها مسیر جدیدی می‌داد، ۲‌ستاره تعیین‌کننده بازی امروز اصلا به دنیا نیامده بودند! ۲‌ستاره‌ای که حالا، رهبر تیم‌شان در یک نبرد مثال‌زدنی هستند.
عصر فیگو و دشمنی بر سر او تمام شد. دوران کهکشانی‌های اول رئال هم به پایان رسید، عصر رونالدینیو هم به تاریخ پیوست. تلخ است اما حتی دوران سلطنت مسی و رونالدو در ال‌کلاسیکو به آخر رسید و به‌نظر می‌رسد حالا یک دوران تازه برای این بازی از راه رسیده باشد؛ وقتی که تمرکز ۲تیم، روی چند بازیکن کم‌سن‌وسال است. ترکیب امروز رئال و بارسا به‌خصوص در خط میانی و خط حمله، از همیشه جوان‌تر خواهد بود. مادریدی‌ها برای بردن بازی در زمین حریف، روی درخشش ادامه‌دار جود بلینگام حساب می‌کنند. آنها دیوانه این هستند که شادی معروف جود را روبه‌روی هواداران بارسا ببینند. 

1945885

شاید در مادرید، هنوز کسی نپذیرفته اما بلینگام در این تیم، یک مهاجم مرکزی است؛ با این تفاوت که کمی عقب‌تر بازی می‌کند. به محض شکل‌گرفتن هر حمله اما، او درون محوطه جریمه حریف دیده می‌شود. بارسلونا‌یی‌ها اما برای نتیجه‌گرفتن در این بازی بزرگ و رفتن به صدر جدول لالیگا، منتظر یک نمایش درخشان دیگر از گاوی هستند؛ ستاره‌ای که در غیاب پدری و دی‌یونگ، نبض خط میانی تیم را در دست خواهد داشت.
در بارسا، او را به‌عنوان یک جنگجو می‌شناسند؛ یک برنده؛ کسی که همیشه سرش را جلوی توپ قرار می‌دهد. او سابقه باز‌کردن دروازه مادرید را دارد اما در این بازی، همه‌‌چیز فرق خواهد داشت؛ چرا‌که همه مشغول نگاه‌کردن به این ستاره جوان خواهند بود.
گاوی یا بلینگام؟ پاسخ این سؤال تا غروب امروز از راه خواهد رسید. برای بیننده‌های بی‌طرف این بازی اما فقط یک جواب وجود دارد: «هر دو نفر!». اینکه ۲بازیکن ۲۰‌ساله این‌چنین در معرض توجه هواداران این بازی هستند، فقط یک مفهوم دارد؛ اینکه دوران تازه‌ای در فوتبال از راه رسیده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید