قیمت خانه در محله عباس آباد / واحد ۷۰ متری در عباس آباد چند تومان است؟

0
23


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تجارت نیوز: عباس‌آباد که در قدیم یکی از روستا‌های سرسبز و بزرگ تهران محسوب می‌شد، اکنون محله‌ای جزو منطقه ۷ است و بخش کوچکی از آن هم در منطقه ۶ شهرداری تهران قرار دارد. 

عباس‌آباد از سمت شمالی به بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به محدوده خیابان ولیعصر و منطقه یوسف آباد و از جنوب به خیابان شهید مطهری محدود می‌شود.

خرید آپارتمان در عباس‌آباد به‌دلیل موقعیت و نزدیکی به مرکز شهر و همچنین تجمع واحدهای تجاری و ساختمان‌های اداری از از تقاضای بالایی برخودار است. اما سوال اینجاست که حدود قیمت آپارتمان در محله عباس‌آباد چقدر است؟

قیمت آپارتمان در عباس‌آباد

مشاوران املاک فعال در محدوده عباس‌آباد می‌گویند در این منطقه طیف بالایی از قیمت برای خریداران مسکن وجود دارد. همچنین آنها معتقدند کف قیمت آپارتمان در این محله از حدود متری ۶۵ میلیون تومان آغاز می‌شود و در برخی آپارتمان‌های نوساز و با متراژ بالا تا متری ۱۳۵ میلیون تومان می‌رسد.

دسترسی‌ به محله عباس‌آباد 

عباس‌آباد در محدوده طرح‌های ترافیک و زوج و فرد تهران قرار گرفته که به همین دلیل محدودیت‌هایی برای رفت و آمد با خودروی شخصی برای ساکنان این منطقه وجود دارد و باید قبل از اجاره یا خرید آپارتمان آن را در نظر داشت. از سوی دیگر خیابان‌های این محله در ساعات اوج شلوغی، دارای ترافیک سنگینی هستند، ولی دسترسی با وسایل نقلیه عمومی به این ناحیه از پایتخت وضعیت خوبی دارد و اکنون چند ایستگاه مترو مناطق مختلف آ« را پوشش می‌دهند.

همچنین اگر ساکنان قصد رفت و آمد با اتوبوس‌ را داشته باشند، خط ۵ و ۷ سامانه اتوبوسرانی تندرو در این منطقه چندین ایستگاه دارد. علاوه بر این، پایانه اتوبوسرانی واقع در خیابان مفتح شمالی برای بیشتر نقاط تهران خدمت‌رسانی می‌کند.

عباس‌آباد یکی از مناطق قدیمی تهران است که به‌دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر و وجود امکانات مناسب در این محدوده، از متقاضیان زیادی برای خرید آپارتمان برخوردار است. اما خریداران واحد مسکونی در عباس‌آباد باید چه محدوده قیمتی را در نظر داشته باشند؟



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید