بهترین امکانات را برای‌شان فراهم کردیم؛ بازیکنان فوتبال بی‌معرفت هستند

0
72


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۵۰:۰۰

|

|





عباس قشمی مدیرعامل مس شهربابک گفت: بهترین امکانات را برای تیم فوتبال بزرگسال باشگاه فراهم کردیم.




بهترین امکانات را برای‌شان فراهم کردیم؛ بازیکنان فوتبال بی‌معرفت هستند


|


۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۲۰:۵۰:۰۰

عباس قشمی، مدیرعامل باشگاه مس شهربابک در واکنش به انتقاداتی که درباره شرایط مالی این تیم از سوی برخی بازیکنان وجوددارد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: امسال جزء بهترین تیم‌ها از لحاظ مهره و بازیکن هستیم و تقریبا در اغلب خطوط نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کردیم و به لحاظ مالی هم علیرغم همه فرافکنی‌ها تمام کادر و بازیکنان تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته یک به میزان ۵۰ درصد قرارداد خودشان را دریافت کردند و در واقع به لحاظ تعهدات قراردادی هیچ چیزی طلبکار نیستند.

به گزارش ورزش سه وی افزود در بحث پاداش مسابقات نیز در هیات مدیره با سرمربی و مدیر تیم مبلغی را توافق کردیم و در تمرین همین مبلغ را به بازیکنان بیان کردیم که تا پایان هفته دوازدهم پاداش‌های خودشان را دریافت کرده‌اند و در بحث پاداش‌ها نیز خیلی عقب نیستیم و حرف‌های بی‌مورد در مورد شرایط بد مالی به نوعی بی‌معرفتی و قدرنشناسی است.

او سپس درباره شانس صعود مس شهربابک اضافه کرد: در بحث صعود باشگاه تلاش کرد نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کند و بنا به گفته اغلب کارشناسان جزء ۴ یا ۵ تیم اول لیگ دسته یک هستیم. باشگاه از زمین تمرین و مسابقه اختصاصی، خوابگاه و رستوران اختصاصی و بهترین امکانات سفر و هتلینگ را در عین مشکلات اقتصادی فراهم کرده است. پس باشگاه بخش اعظم وظایفش را انجام داده و در بحث نتیجه گیری هم جایگاه بدی در جدول نداریم و صعود یا عدم صعود به خود بازیکنان و کادرفنی بستگی دارد. باشگاه تعهد داده که پول به موقع بدهد و سایر امکانات را فراهم کند که فکر نمی‌کنم کوتاهی کرده باشد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید