دستیار یحیی و حرف‌های آتشین علیه داوری

0
84



کد خبر : ۱۸۷۰۲۴۲ |
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۴ |
۱۰٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

خطای واضح را نگرفتید و همان موقعیت گل شد؛


محمد عسگری پس از شکست برابر هوادار، اعتراض تندی به عملکرد داور این مسابقه داشت.

دستیار یحیی و حرف‌های آتشین علیه داوری

به گزارش ورزش سه، پس از شکست پرسپولیس برابر هوادار، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حاضر نشد و محمد عسگری، آنالیزور سرخپوشان، به جای او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

عسگری در ابتدای صحبت‌هایش گفت: متاسفانه بازی را باختیم و از همه هواداران بابت این باخت عذرخواهی می‌کنیم اما متاسفانه اتفاقاتی که قبل از بازی رخ می‌دهد، تاثیر زيادی روی روند و داوری بازی دارد. اینکه یک بدعت بدی در لیگ ما به وجود آمده و همه تیم‌ها قبل از بازی با ما ابراز نگرانی می‌کنند و بعد می‌توانند از فدراسیون پوئن بگیرند، خیلی بد است اما متاسفانه در حال جا افتادن است.

او ادامه داد: هر تیمی که با ما بازی دارد، شب قبل از بازی بیانیه می‌دهد. نمی‌دانم نگران چه چیزی هستند؟ شما صحنه گل ما را مجددا ببینید؛ آقای اکرمی خطای واضحی را نگرفتند و همان منجر به گل هوادار شد. متاسفانه ایشان با سوت‌هایشان روند بازی را مختل کردند. خطاهای بی مورد می‌گرفتند و کارت‌های بی مورد به کادرفنی تیم حریف می‌دادند، چون هدف آنها این بود که بازی را بخوابانند و آقای اکرمی هم خیلی کمک کرد. متاسفیم که این اتفاق افتاد و برای جبران تلاش می‌کنیم.

آنالیزور پرسپولیس در واکنش به اینکه تمرکز این تیم بیش از اندازه روی مسائل داوری است و تیمی که می‌‌خواهد قهرمان شود، باید با انرژی بیشتری در بازی‌ها حاضر شود، گفت: وقتی که شب قبل از بازی، تیم در آرامش کامل است و متاسفانه بیانیه‌هایی صادر می‌شود، عملکرد داور هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ما هم مجبور هستیم، چون حق‌مان خورده می‌شود. همین خطایی که در دقیقه آخر بازی انجام شد می‌توانست منجر به گل ما شود اما همان توپ وارد دروازه ما شد و ۱-۰ باختیم. وقتی حق ما خورده می‌شود، طبیعی است که به داوری اعتراض داشته باشیم اما متاسفانه فکر نمی‌کنم گوش شنوایی باشد و به راحتی با پنبه می‌برند. فقط می‌توانم این جمله را به کار ببرم.

عسگری افزود: در نیمه اول روی دیاباته خطا و ابروی بازیکن پاره شد اما اصلا اهمیتی برای داور نداشت. متاسفانه سوت‌هایی زده شد که نمی‌دانم چه اسمی برایش بگذارم. یک مثال ساده می‌زنم؛ میلاد سرلک اصلا در صحنه‌ای که قرار بود کارت بدهند، حضور نداشت اما سه داور ندیدند که چه کسی خطا کرده است؛ اول به دانیال کارت دادند و سپس شورا تشکیل دادند و گفتند دانیال نیست و کار را به سرلک بدهید و بعد دیدند سرلک اصلا در آن صحنه نبوده و تغییر دادند و کارت را به سینا دادند. مشخص است که داور اصلا تمرکز ندارد و همان عدم تمرکز وارد بازی می‌شود و چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید