روزه: دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

0
74



کد خبر : ۱۸۷۱۹۸۹ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۰ |
۳٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه

در نیمه اول عملکرد کاملا منفعلانه ای داشتیم


سرمربی لایپزیش با انتقاد از بازی تیمش در نیمه اول بازی با سیتی، از اینکه نیمه دوم متفاوتی شاهد بود، ابراز رضایت کرد.

روزه: دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

به گزارش “ورزش سه”، لایپزیش دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی یک بر یک خانگی مقابل منچسترسیتی به پایان رساند. شاگردان مارکو روزه نیمه اول این دیدار را با شکست یک بر صفر به پایان رساندند اما در نیمه دوم موفق به زدن گل مساوی شدند تا حریف پرستاره خود را متوقف کنند.

این مربی در پایان بازی با سیتی با اشاره به شروع ضعیف تیمش گفت: “ما باید شروع بهتری در این دیدار داشتیم و جنگنده آغاز می کردیم. نیمه اول واقعا سختی را پشت سر گذاشتیم و ۲۶ درصد مالکیت توپ به هیچ عنوان کافی و پذیرفتنی نبود.”

1804885

او با اشاره به اینکه ۴۵ دقیقه نخست کاملا در اختیار تیم میهمان بود افزود: “ما در موقعیت های مختلف، حالت منفعلانه ای داشتیم و کم اثر ظاهر شدیم. در مقابل، آنها به خوبی توپ را به حرکت درآورده و ما را به عقب می کشاندند. در این شرایط ما هیچ قدرتی از خود نشان ندادیم.”

روزه با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیمه دوم که به زدن گل تساوی انجامید، تاکید کرد: “در نیمه دوم نمایش کاملا متفاوتی داشتیم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم. به هر حال دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن است! به طور کلی دو نیمه کاملا متفاوت را دیدیم و خوشحالم که توانستیم در نیمه دوم آن چه که می خواستیم را به دست بیاوریم و با عملکردی که در سطح UCL بود به گل تساوی رسیدیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید