اختلاف نظر کارشناسان در مورد جنجال داوری دربی مادرید

0
81



کد خبر : ۱۸۷۲۴۹۲ |
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹ |
۶۹۴ بازدید |

۰
دیدگاه


کارشناسان مارکا و آ.اس نظرات متفاوتی در خصوص تصمیم بحث برانگیز داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دارند.

اختلاف نظر کارشناسان در مورد جنجال داوری دربی مادرید

به گزارش “ورزش سه”، دیدار رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که اخراج یکی از شاگردان دیگو سیمئونه در نیمه دوم، جنجال زیادی به همراه داشت.

باشگاه اتلتیکو مادرید پس از انتخاب خسوس خیل مانزانو به عنوان داور دربی، نسبت به این موضوع معترض بود و تصمیم جنجالی او در خصوص اخراج آنخل کوره آ، این جنجال زیادی به همراه داشت.

آنخل کوره آ که در نیمه دول به ترکیب اتلتیکو اضافه شده بود، در لحظه پرتاب اوت در میانه میدان، ضربه ای با آرنج به صورت رودریگر وارد کرد. بازیکن رئال بلافاصله صورت خود را گرفته و روی زمین افتاد و مانزانو نیز بی درنگ، کارت قرمز مستقیم را مقابل کوره آ گرفت و او را اخراج کرد.

1805855

در حالی که اختلاف نظرهای زیادی در خصوص تصمیم جنجالی داور دربی مادرید شاهد هستیم، کارشناسان مارکا و آ.اس نیز یکی تصمیم مانزانو را تایید کرده و دیگری آن را اشتباه دانسته است.

1805856

پرز بورول، کارشناس مارکا با اشتباه دانستن تصمیم داور در اخراج بازیکن اتلتیکو و تاکید به اینکه مانزانو در کل بازی بیش از اندازه از کارت استفاده کرد، گفت: “رودیگر در این صحنه اغراق کرد و اخراج کوره آ سختگیرانه بود.”

این در حالی است که کارشناس آ.اس نظری کاملا متفاوت ارائه کرده و برخلاف اعتراض اتلتیکویی ها معتقد بود که کارت قرمز حق کوریا بود. او در این رابطه گفت: “رودیگر در صحنه یاد شده، درگیری اول شروع کرد ولی حرکت کوره آ کارت قرمز داشت و داور تصمیم درستی گرفت.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید