توضیحات ارسال کننده سریع‌ترین پاس گل تاریخ لیگ

0
70



کد خبر : ۱۹۳۵۹۱۶ |
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶ |
۴۳۳ بازدید |

۰
دیدگاه

امسال بیشتر در خدمت تیم هستم تا گلزنی؛


سریع ترین پاس گل تاریخ لیگ برتر به نام مهاجم مس رفسنجان نوشته شد.

توضیحات ارسال کننده سریع‌ترین پاس گل تاریخ لیگ

به گزارش “ورزش سه”، گل زودهنگام مس رفسنجان در ثانیه هشتم دیدار با ملوان تبدیل به سوژه هفته بیست و هشتم شده است. فراز امامعلی با پاسی که داد تاثیر بسزایی در ثبت رکورد سریع ترین گل لیگ داشت.

وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و هفته پیش ملوان بازی فوق العاده ای مقابل سپاهان انجام داد و حریف دست و‌ پا بسته ای‌ نبود. موقع گرم کردن داشتم با مهرداد رضایی صحبت می کردم خیلی مقاومت می کرد که  اگر چنین صحنه ای اتفاق افتاد آن پاس را در آن ثانیه بدهد. چون تیم ها چنین کاری نمی کنند ولی من خیلی اصرار داشتم و راضی اش کردم که پاس بدهد و توپ‌ را پشت دفاع بیندازد و این صحنه اتفاق افتاد و من به گادوین منشا گفتم‌ فقط خودت را به باکس‌ برسان که همین هم شد و‌ گل زدیم احساس خوبی دارم و‌ واقعا خوشحالم که پاس سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر را دادم چنین اتفاقی در طول فصل برای یک باریکن خیلی خوب است.

وی در مورد جایگاه پنجمی مس رفسنجان و‌ شانسشان برای کسب سهمیه آسیایی گفت: بین تیم چهارم تا ششم انگار یک لیگ متفاوت است تمام انگیزه مان این است در دو بازی حداکثر امتیاز را بگیریم و ‌آسیایی شویم و یک یادگاری خوب برای مردم رفسنجان بجا بگذاریم. 
مهاجم مس در مورد دبل گادوین منشا عنوان کرد: شاید برداشتن گام اول برای منشا سخت بود اما او‌ بازیکن خیلی خوبی است در مصاحبه های قبلی هم گفتم منشا، شیمبا، امید لطیفی همه مهاجمان خوبی هستند امسال دروازه با ما یار نبود. امیدوارم روند خوبی را در دو هفته آینده ادامه بدهیم.

وی در مورد دیدار با استقلال گفت: تمام انگیزه و تلاش ما مبنی بر این ایت استقلال را در رفسنجان شکست دهیم. بعد از برد با چهار گل روحیه خوبی داریم. 
امامعلی یادآور شد: خیلی بیشتر از سال های گذشته که در رفسنجان و پیکان بودم در خدمت تیم هستم و این موضوع بعضی اوقات به گلزنی ختم نمی شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید