افشاگری باورنکردنی فوق ستاره؛ از همسرم برای امضای قرارداد اجازه می‌گیرم!

0
62


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۰

|

|


«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:



تونی کروس دلیل امضای قرارداد جدید خود با رئال مادرید را فاش کرد و همچنین توضیح داد که چگونه برای بازنشستگی تصمیم خواهد گرفت.



افشاگری باورنکردنی فوق ستاره؛ از همسرم برای امضای قرارداد اجازه می‌گیرم!


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ۱۶:۰۰:۰۰

کروس اقامت خود را در رئال یک فصل دیگر تمدید کرد و به همکاری درخشان با باشگاهی که در آن چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سه لالیگا شده است، ادامه داد. ملی‌پوش آلمانی اکنون توضیح داده است که همسرش نقش بزرگی در متقاعد کردن او برای ادامه همکاری با کهکشانی‌ها ایفا کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، کروس در این باره به RTL گفت: «همسرم به من اجازه داد. بنابراین اجازه یافتم یک سال دیگر ادامه دهم.»

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازنشستگی پس از پایان قرارداد جدیدش توضیح داد: «یک یا دو مثال منفی وجود دارد که افراد به سادگی نمی‌توانند فوتبال را ترک کنند. اما زمانی می‌رسد که شما دیگر آن بازیکنی نیستید که مردم در ذهن دارند. من نمی‌دانم چه زمانی این برای من رقم می‌خورد اما می‌خواهم این اتفاق برای من نیفتد. احساس می‌کنم این فصل هم مثل ۹ فصل گذشته در مادرید خوب پیش رفته است. چرا فصل بعدی به همین خوبی پیش نرود؟ من هنوز از فوتبال لذت می‌برم و تشنه قهرمانی هستم.»

کروس اعتراف می‌کند که مطمئن نیست آینده‌اش پس از انقضای این قرارداد چه خواهد شد و گفت هنوز تصمیمی در مورد بازنشستگی احتمالی اتخاذ نکرده است. او از سال ۲۰۱۴ در رئال حضور دارد و در مجموع ۴۱۷ بازی برای این باشگاه انجام داده است.

کروس در آماده‌سازی رئال برای سفر به ایالات متحده به منظور دیدار با آث میلان، منچستریونایتد، بارسلونا و یوونتوس در پیش‌فصل حضور خواهد داشت.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید