حضور سرپرستان در انتخابات ممنوع شد!

0
64



کد خبر : ۱۹۵۷۹۵۹ |
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۸ |
۷۲۳ بازدید |

۱
دیدگاه


با اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، حضور سرپرستان فدراسیون ها در انتخابات ریاست ممنوع خواهد شد.

حضور سرپرستان در انتخابات ممنوع شد!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که امروز بعد از انتخابات فدراسیون همگانی یکی از کاندیداها به حضور سرپرست فدراسیون در انتخابات و رای بالای او اعتراض کرد، دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز اعتراض او را به حق دانست. 

سیدمناف هاشمی در این باره گفت: ” تنها بحث انتخابات فدراسیون همگانی مطرح نیست و این نقد به تمام فدراسیون‌ها برمی‌گردد. این یک گله کلی است که سرپرستان فدراسیون‌ها، بدون شک رئیس می‌شوند. امروز در جریان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون همگانی یکی از کاندیداها اعتراض و عنوان کرد این انتصاب نه انتخابات. ما هم به او حق می‌دهیم.”

در ادامه این سوال از آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش مطرح شد که او یک خبر جدید را اعلام کرد: “وقتی که یک نفر برای سرپرستی یک فدراسیون تازه تاسیس انتخاب می‌شود باید روند برگزاری مجمع را آماده کند، که یکی از این موارد تشکیل هیئت‌های استانی و شرایط برگزاری انتخابات است. نکته‌ای که وجود دارد و دوستان به آن اشاره می‌کنند بحث تعارض منافع است. چون کسی که به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده هم قصد دارد در انتخابات شرکت کند. 
اینجاست که تعارض منافع ایجاد می‌شود و نقد درستی است که ما نیز آن را قبول داریم. در حال حاضر این مسئله در وزارت ورزش نیز مطرح شده و به احتمال زیاد در چند روز آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود افرادی که به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب می‌شوند، دیگر نتوانند به عنوان کاندیدای فدراسیون ثبت نام کنند. فکر می‌کنم که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید