نساجی و نقل و انتقالاتی با انگیزه‌های آسیایی

0
40



کد خبر : ۱۹۶۳۳۹۰ |
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۵ |
۴۹۹ بازدید |

۰
دیدگاه


ببرهای مازندران آرام آرام آماده حضور در تورنمنتی می‌شوند که دو سال انتظارش را کشیدند.

نساجی و نقل و انتقالاتی با انگیزه‌های آسیایی

به گزارش “ورزش سه”، مهدی رحمتی پس از حضور در نساجی مازندران بازیکنان مورد علاقه خود را از آلومینیوم به نساجی آورد تا کار ساده‌تری برای پیاده کردن سبک مورد نظر خود در تیم جدیدش داشته باشد.

محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده، احسان حسینی، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی بازیکنان آلومینیوم بودند که این فصل پیراهن نساجی را به تن خواهند کرد.

نساجی با خرید اسماعیل بابایی و محمدرضا عباسی از نفت مسجد سلیمان و تراکتور پست‌های هافبک دفاعی و وینگر را تقویت کرد. نماینده مازندران با خرید علا عباس، مهاجم سابق الزورا عراق، تنها خرید خارجی خود را هم انجام داد.

اما خریدهای جذاب نساجی دو ستاره سابق استقلال بودند. فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری بازیکنانی بودند که با تصمیم رحمتی به این تیم اضافه شدند و این تنها وجه مشترک رحمتی در مورد تیم سابق خود نبود، مدیریت استقلال و نساجی در یک توافق دو جانبه تصمیم گرفتند که آریا برزگر در این فصل در نساجی حضور داشته باشد.

اما در لیست خروجی نساجی ۱۸ بازیکن حضور داشت که به روایتی رحمتی یک تیم کامل را بیرون از لیست قرار داد. اکثر این بازیکنان سابقه خوبی در لیگ برتر داشتند و در تیم فصل قبل نساجی حضور ثابت داشتند، اما تصمیم سرمربی نساجی پوست‌اندازی کامل نساجی در فصل نقل و انتقالات بود.

1917756

بازیکنان ورودی نساجی:

آریا برزگر، احسان حسینی، اسماعیل بابایی، امیرمحمد هوشمند، علا عباس، فرشید اسماعیلی، محمدرشید مظاهری، محمدرضا آزادی، محمدرضا عباسی، محمود قائد رحمتی، وحید محمدزاده

بازیکنان خروجی نساجی:

آداما نیانه، احسان قهاری، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، حامد شیری، رضا جعفری، شاهین طاهرخانی، عرفان گل‌محمدی، علی شجاعی،علیرضا ابراهیمی،علیرضا حقیقی، کریم اسلامی، متین کریم‌زاده، محسن کریمی، محمد شریفی، محمدمهدی نظری، مصطفی جوادیان، مهدی باقری

نساجی با دو تساوی، یک شکست و یک پیروزی با ۵ امتیاز در رتبه ۷ لیگ برتر حضور دارد و خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. نساجی با استفاده از تجربه بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری و اعتمادی که رحمتی به بازیکنانش دارد و تکیه به هوادارانشان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید