خیال پی‌اس‌جی راحت: مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست

0
51



کد خبر : ۱۹۶۷۸۴۳ |
۰۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۱ |
۲۶۵ بازدید |

۲
دیدگاه


پاری سن ژرمن در هفته ششم لیگ یک فرانسه موفق شد مارسی را در خانه با ۴ گل بدرقه کند. لوئیز انریکه پس از بازی صحبت‌هایی را درباره این برد و وضعیت امباپه پس از تعویض اجباری مطرح کرد.

خیال پی‌اس‌جی راحت: مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست

به گزارش “ورزش سه” پاری سن ژرمن با برد پرگل امشب که با دو گل اشرف حکیمی و کولو موانی و دبل گونسالو راموس به دست آمد، به رده سوم رسید و ۱۱ امتیازی شد. یکی از اتفاقات مهم بازی مصدومیت و تعویض امباپه در نیمه اول بود که لوئیز انریکه در این مورد گفت:«بنظر من چیز جدی‌ای نبود. ابتدا جدی بنظر می‌رسید و درد هم داشت و تعویضش تنها گزینه ممکن بود اما من فکر می‌کنم هر چه سریع‌تر در دسترس قرار خواهد گرفت و مدت زیادی از میادین دور نمی‌ماند.»

1930382

این سرمربی اسپانیایی از عملکرد فوق‌العاده وارن زئیر امری، هافبک تیمش هم تمجید کرد:«وارن مانند بازیکنی که ۳۷ سال دارد بازی می‌کند، نه ۱۷ سال. او در زمین سخت‌کوش، حرفه‌ای و بسیار باهوش است. داشتن چنین بازیکنی در تمرینات و زمین بازی باعث خوشحالی است و از داشتن چنین بازیکنی در تیمم خوشحالم»

انریکه همچنین عملکرد دیگر هافبک جوان تیمش را نیز ستایش کرد:«من تمام ویژگی‌های او را دوست دارم. بردلی بازیکن سریعی است که به جلو پیشروی می‌کند، پاس می‌دهد، دفاع می‌کند و تمام کارهایی که یک مربی می‌خواهد را انجام می‌دهد. هدایت و داشتن چنین بازیکنی فوق‌العاده است»

سرمربی پاری سن ژرمن درباره برد مقتدرانه مقابل مارسی گفت: «این نوع مسابقات، مسابقات متفاوتی هستند. وقتی موفق می‌شوید بین کادرفنی، بازیکنان و هواداران ارتباطی برقرار کنید، لحظه استثنایی‌ای است. این یکی از بهترین چیزهای فوتبال است، شما می‌توانید افراد زیادی را خوشحال کنید. ما سعی می‌کنیم در حمله و دفاع برنامه‌هایی را به بازیکنان بدهیم. از نحوه بازی امروز بسیار خوشحال شدم. وقتی توپ به ما می‌رسید، ما با توجه به جریان بازی دو کار متفاوت انجام می‌دادیم، منتظر لحظه مناسب برای حمله بودیم و وقتی توپ را نداشتیم، متفاوت عمل می‌کردیم، پرس کردیم و انرژی زیادی صرف کردیم. برای من به‌عنوان یک مربی، وقتی می‌بینی تیمت با ارتباطات زیادی بین بازیکنان تکامل می‌یابد، تجربه فوق‌العاده‌ای است.»

پاری سن ژرمن در هفته آینده لیگ یک، روز شنبه مهمان کلرمون است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید