اشکش: فردا بعد از ۲۰ هفته می‌بریم

0
73



کد خبر : ۱۹۲۰۸۰۸ |
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

فقط می‌خواهم به بازی فردا فکر کنم؛


سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید شاگردانش برای نام این شهر تلاش می‌کنند.

اشکش: فردا بعد از 20 هفته می‌بریم

به گزارش ورزش سه، ابراهیم اشکش در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: بعد از بازی با تراکتور که شروع دوباره ما بود و تیم سه، چهار روز قبل بازی جمع شده بود و در یک ماه قبلش تمرین مناسب نداشتیم بعد از آن یک دوره بدنسازی جدید را شروع کردیم و انصافا بازیکنان تیم بسیار خوب زحمت کشیدند و‌ بسیار تلاش کردند و این نوید را به آن‌ها می‌دهم فردا مقابل تیم ذوب آهن که از یک مربی کاردان به نام تارتار بهره می‌برد بتوانیم پیروزی کسب و سه امتیاز را تقدیم مردم مسجد سلیمان بکنیم و بعد از ۲۰ هفته تیم نفت مسجد سلیمان مزه پیروزی را بچشد.
او ادامه داد: هرچند جام حذفی را پیروز شدیم ‌و با یک اشتباه بچه‌گانه مزه آن پیروزی از بین رفت. همه هم‌قسم شده‌اند، مدیریت باشگاه در این چند وقت خوب حمایت کرده و مدیرعامل محترم کنارمان بوده. ان‌شاالله در بازی فردا سه امتیاز را تقدیم مردم مسجد سلیمان کنیم و می‌دانیم شرایطمان سخت است. اصلا نمی‌توانم صحبت از آینده کنم فقط می‌توانم به بازی فردا فکر کنم و فردا حرف‌های بهتری در زمین مسابقه بزنیم. 
او در مورد استفاده از بومی‌ها ادامه داد: فلسفه وجودی نفت مسجد سلیمان خدمت به جوان‌های شهر مسجد سلیمان است و ما با تغییر رویه‌ای که در چند وقت اخیر داشتیم و اینکه روی تمریناتمان در مسجد سلیمان متمرکز شدیم روز به روز می‌بینیم هواداران بیشتر کنارمان هستند و شور و شوقی از این حیث به وجود آمده. با بازی دادن به سینا بختیاری هم به رسالت خودم که خدمت به جوان مسجد سلیمانی و خوزستانی است انجام دادم. از قبل هم سعی کردیم این کار را بکنیم. هرچند فوتبال حرفه‌ای است و تمام بچه‌ها دارند زحمت می‌کشند. علاوه بر حرفه‌ای بودن باید نیم نگاهی به استعدادهای شهر هم داشته باشیم و از این بابت خوشحالم. بعد از آن بازی خیلی از بازیکنان جوان و امید مسجد سلیمان دارند پیغام می‌دهند و بازخورد خوبی انجام شده که آن‌ها هم بتوانند این راه را طی کنند و به تیم بزرگسال مسجد سلیمان برسند. سینا یک گلر جوان است و‌ باید راه بزرگان را طی کند. ما گلرهای بزرگی از دیرباز در کشور داشتیم و باعث‌ خوشحالی خودش و خانواده‌اش شود. کل مسجد سلیمان او را دوست دارند. هرچند ما بازیکنان بسیار با غیرتی در تیممان داریم و در چند وقت اخیر تمام تلاششان را کردند که بتوانند مردم مسجد سلیمان را بعد بازی فردا خوشحال کنند. انشاالله خدا هم کمک کند این اتفاق بیفتد. 
اشکش یادآور شد: ما فوتبالی با هم صحبت می‌کنیم. وقتی تیمی تمرین نکرده باشد من به عنوان مربی می‌دانم وقتی توان بدنی بازیکن کم می‌شود و کار تاکتیکی من را انجام نمی‌دهد مطمئنا به مشکل می‌خورد و نگرانی‌ام از آن بابت بود. الان می‌بینم بچه‌ها به خاطر نام مسجد سلیمان دارند با تمام وجود کار می‌کنند و تیم کاملا متمرکز شده و وظیفه‌ام این است به هوادار اطلاع بدهم. با خوش‌بینی و نگاه مثبتی که من به عملکرد فنی بازیکنان دارم توانسته‌اند بهتر کار کنند. امیدوارم فردا یک سه امتیاز را بعد از مدت‌ها به مردم و به نوعی به خانواده بازیکنان تقدیم کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید