مربی اسپانیا: یک فرصت تاریخی برای قهرمانی داریم

0
51



کد خبر : ۱۹۴۴۱۳۴ |
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

باید کار انریکه را تکمیل کنیم


لوئیس دلافوئنته معتقد است اسپانیا می تواند قهرمان لیگ ملت‌ها شود و او باید کار کادر فنی قبلی روخا را به سرانجام برساند.

مربی اسپانیا: یک فرصت تاریخی برای قهرمانی داریم

به گزارش “ورزش سه”، فردا شب در هلند تیم های اسپانیا و ایتالیا دومین بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها را برگزار خواهند کرد. برنده این بازی به مصاف پیروز دیدار هلند-کرواسی (امشب) خواهد رفت تا قهرمان مشخص شود. این اولین فرصت لوئیس دلافوئنته، مربی جدید اسپانیا، برای فتح یک جام است.

1887162

او در نشست خبری این بازی گفت: «صحبت از فتح یک جام است و فرصتی تاریخی برای رسیدن به این هدف بزرگ داریم. تمرکز من و تیم کاملا روی این بازی است و تیم را آماده می بینم.»

مربی اسپانیا در مورد وضعیت رودری و آیمریک لاپورت (دو بازیکن سیتی) گفت: «هر دو آماده بازی هستند و پس از قهرمانی با سیتی در لیگ قهرمانان، روحیه مضاعفی نیز گرفته اند.»

وضعیت دروازه اسپانیا: «هنوز در مورد گلر اصلی تصمیم نگرفته ام و هر سه دروازه بان این شانس را دارند تا فیکس شوند. در این مورد اصلا نگرانی ندارم.»

1887163

مقابله با فشارها: «فشار؟ افتخار می کنم به عنوان مربی اسپانیا اینجا هستم. این یک جشن فوتبالی است و باید کاری که کادر فنی قبلی انجام داد و تیم را به نیمه نهایی رساند، تکمیل کرد.»

رودری، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان: «انگیزه رودری را بالا می بینم. او در سیتی با گلی که در فینال زد، تاریخ‌سازی کرد. حق او و تیمش بود که قهرمانی را به آن شکل جشن بگیرند. او حالا با ماست و اطمینان دارم برای ما نیز می درخشد.»

1886255

توقعات بالا از اسپانیا: «ما می توانیم فاتح هر جامی شویم، همانطور که هر سه تیم دیگر حاضر در این مرحله چنین شانسی دارند. ایتالیا از بسیاری جهات شبیه به ماست و در حال پیش بردن ایده ای جدید هستند.»

اعتراضات به بازی سوم-چهارمی: «من فقط به فینال فکر می کنم، نه چیزی دیگر. انگار که بازی فردا آخرین فرصت من باشد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید