واکنش کمپانی به پیشنهاد استقلال!

0
56



کد خبر : ۱۹۴۸۷۵۶ |
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۲۲ |
۱۷۹٫۲K بازدید |

۷
دیدگاه

آنها بزرگ و قابل‌احترام هستند اما…


محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یک تصمیم عجولانه باعث انتقال او به استقلال در لیگ شانزدهم شد.

واکنش کمپانی به پیشنهاد استقلال!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که مذاکره علیرضا بیرانوند با باشگاه استقلال جنجالی بزرگ را در فوتبال ایران ایجاد کرده است، محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگوی خود با آنتن درباره تصمیم خود برای انتقال به استقلال صحبت کرده است.

کنعانی که در این گفت‌وگو از پیشنهاد چند تیم ایرانی و همچنین باشگاه‌هایی از امارات، قطر، عربستان و بلژیک خبر داده، در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه اگر استقلال به او پیشنهاد بدهد، چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: استقلالی‌ها هم برای من قابل‌احترام هستند و دوست‌شان دارم. همه ما ایرانی هستیم و قرار نیست مدام کل‌کل باشد و کری بخوانیم.

او سپس تاکید کرد: من درباره پیشنهاداتی که دارم صحبت می‌کنم. باید ببینیم پیشنهادات قطر، امارات و عربستان چطور پیش می‌رود، اما صددرصد تا پایان این هفته تصمیم می‌گیرم که داخل ایران بازی کنم یا خارج از ایران.

1894771

کنعانی‌زادگان بار دیگر با این سوال مواجه شد که در صورت دریافت پیشنهاد از آبی‌ها به این تیم می‌رود یا تجربه‌اش باعث می‌شود او برای بار دوم این تصمیم را نگیرد. او پاسخ داد: شرایط طوری است که فکر نکنم درست باشد درباره استقلال صحبت کنم.

مدافع ملی‌پوش سابق سرخابی‌ها درباره دلیل انتقال خود به جمع آبی‌ها در لیگ شانزدهم در جمله‌ای کوتاه گفت: اتفاقاتی افتاد که زود تصمیم گرفتم، اما استقلال هم تیم بزرگ و قابل احترامی است و انشاالله موفق باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید