ریزش ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس

0
48


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: شاخص کل بازار سرمایه، در ادامه ی روند ریزشی این روزها، با ریزشی ۲۹ هزار واحدی به میانه های کانال ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی رسید.

 بازار سهام دومین روز کاری هفته را پرعرضه تر نسبت به روز گذشته آغاز کرد و رفته رفته بر فشار عرضه ها بیشتر شد به طوری که در ساعات آخر بازار اکثر سهام در محدوده ی منفی معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۲۹ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۱۹۶۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۹۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «خساپا» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۰۸۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز ۶۷ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید