آرتتا: وقتی به بازیکنان بازی نمی‌رسد، رنج می‌کشم

0
48



کد خبر : ۱۹۶۷۲۱۵ |
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷ |
۵۷۴ بازدید |

۱
دیدگاه


میکل آرتتا در آستانه بازی دربی شمال لندن با تاتنهام تایید کرد که انتخاب ترکیب کار بسیار سختی برایش است.

آرتتا: وقتی به بازیکنان بازی نمی‌رسد، رنج می‌کشم

به گزارش “ورزش سه”، تیم میکل آرتتا با وضعیت روحی و نتایج مناسبی قرار است به دربی شمال لندن برسند. آنها به تازگی قرارداد کاپیتان موفق تیمشان را تمدید کرده‌اند، در  چمپیونزلیگ یک برد مقتدرانه کسب کردند و در لیگ هم از پنج مسابقه چهار پیروزی به دست آوردند و شکستی نداشتند.

میکل آرتتا در چنین شرایطی در کنفرانس خبری قبل از بازی با تاتنهام حضور پیدا کرده است و به سوالات خبرنگاران در مورد مسائل مختلف پاسخ داد:

مارتین اودگارد؟
“یک خبر عالی برای باشگاه، یک خبر عالی برای تیم. واقعا برای او خوشحالم. در نهایت همه به دنبال جایی هستند که در آن راحت و ارزشمند باشند و بتوانید استعداد خود را نشان دهند. او را همه دوست دارند. به عنوان کاپیتان تیم، من فکر می کنم تعادل دارد و واقعا خوب است. شما همیشه توجهتان به او جلب می شود زیرا کارهای درستی انجام می دهد. زمانی که او نیاز به سرگرمی دارد، بسیار بامزه است. من واقعا خوشحالم که او را به عنوان کاپیتان دارم.”

1929026

بازی نرسیدن به آرون رمزدیل؟
“می‌فهمم، درکش میکنم. من با هر بازیکنی که بازی نمی‌کند رنج می‌برم اما وظیفه من تصمیم‌گیری است. او ما را بسیار حمایت می کند و این چیزی است که من از هر بازیکنی انتظار دارم. تا اینجا او واقعاً، واقعاً خوب بوده است.  سخت است. اما در مورد بازیکنان دیگر هم همینطور است. او یک شخصیت استثنایی است ما کاریزما و هاله اطرافش را می شناسیم. این اتفاق برای بسیاری از بازیکنان دیگر می افتد. شب قبل با امیل اسمیت-رو هم همینطور شد. می خواهم این پیام را به او بدهم که اینجا او را دوست داریم.”

مصدومان تیم؟
“در حال ارزیابی شرایط گابریل مارتینلی هستیم ولی توماس پارتی قطعا با ما نخواهد بود.”

آیا خط زدن بازیکنان دشوار است؟
“شاید، اینگونه به آن نگاه می‌کنم، در قلبم، وقتی بازیکنان به شما نگاه می‌کنند و باید ترکیب را اعلام کنید، سخت‌ترین کار است. شما می خواهید بازیکنان احساس کنند که مورد علاقه و اعتماد هستند. همه آنها واقعا برایم مهم اند.”

حفظ هسته اصلی تیمش؟
“فکر می‌کنم باشگاه در دو یا سه سال گذشته واقعاً خوب عمل کرده است تا به تیم قوام و ثبات بدهد و استعدادی را که داریم حفظ کند. هدف، حفظ تیم است.”

چگونه نداشتن کین بر تاتنهام تاثیر می گذارد؟
“آنها بسیاری از ویژگی های دیگر و بسیاری از بازیکنان دیگر دارند که می توانند ایجاد کنند و تفاوت ایجاد کنند. این یک تغییر بزرگ برای آنها است.”

در مورد اینکه آیا هنوز تصمیم گرفته است چه کسی در بازی در دروازه خواهد بود؟
“نه هنوز تصمیم نگرفتم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید