ستون بارسا، فقط ماهی دو بار گوشت قرمز!

0
49



کد خبر : ۱۹۵۱۳۵۸ |
۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۳ |
۴۱۳ بازدید |

۱
دیدگاه

برای اولین بار رژیم غذایی ضد مصدومیت


بعد از مشکلات جسمانی متعدد، به نظر می‌رسد بازیکن بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده خود دارد.

ستون بارسا، فقط ماهی دو بار گوشت قرمز!

به گزارش “ورزش سه”، رونالد آرائوخو فصل چهارم خود را با باشگاه بارسلونا آغاز می‌کند. این مدافع میانی اروگوئه‌ای که در ماه مارس ۲۴ ساله شد، قطعاً یک ستون اصلی در دفاع بارسا است که در فصل گذشته بازی‌های زیادی را از دست داد.

او به تازگی یک برنامه خاص را در خانه خود شروع کرده است. به طور مستقل از کار در باشگاه، مدافع اروگوئه‌ای یک تیم کاری کامل به همراه دارد که شامل مربی تناسب اندام، فیزیوتراپیست و متخصص تغذیه شخصی است که همگی با دستورالعمل‌های تعیین شده توسط باشگاه بارسلونا کار می‌کنند.

این مدافع مرکزی تقریباً روزانه به صورت مداوم در خانه‌اش که یک باشگاه ورزشی نیز در آن دارد، تمرین می‌کند. همه چیز در زندگی آرائوخو بسیار منظم است، در زمینه تغذیه یکی از دشوارترین بخش‌های برنامه جدیدش، مصرف گوشت در هر ۱۵ روز یکبار است.

1899098

این بازیکن اروگوئه‌ای، به شدت نزد ژاوی هرناندز سرمربی تیم و همچنین در رختکن محبوب است پس از ترک تیم توسط جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس،  یکی از کاندیداهای اصلی برای کاپیتانی تیم است.

در حال حاضر سرخیو روبرتو و مارک آندره تراشتگن دو کاپیتان اول بارسا هستند و دو کاپیتان دیگر باید با رای گیری بین بازیکنان انتخاب شوند.

در همین حال، قرارداد جدید آرائوخو که در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۲۲ امضا شده و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد، هنوز در لالیگا ثبت نشده است. با این حال، هیچگاه باشگاه عجله‌ای در این امر نداشته است.

علاوه بر این آرائوخو پیشنهادهای بزرگتری نیز داشته است اما هرگز به ذهن او نرسیده است که از این وضعیت برای فشار بر بارسا استفاده کند. که این خود نشانه دیگری از وفاداری او نسبت به آبی اناری‌هاست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید