هشدار به آرسنال: خودتان را بدبخت کردید!

0
63



کد خبر : ۱۹۵۹۸۳۹ |
۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۴۰ |
۲۷۵ بازدید |

۰
دیدگاه


گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، باز هم به خاطر جذب داوید رایا از آرسنال و میکل آرتتا انتقاد کرد.

هشدار به آرسنال: خودتان را بدبخت کردید!

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در ابتدای ماه جاری میلادی به مت ترنر اجازه داد که این باشگاه را ترک کند و به ناتینگهام فارست منتقل شود تا بتواند دروازه‌بان دیگری را به خدمت بگیرد. 

آنها حالا آرون رمزدیل را به عنوان دروازه‌بان اول در اختیار دارند و رایا را هم جذب کرده‌اند تا خیال‌شان از بابت دروازه راحت باشد و با آسودگی خاطر در زمین حضور پیدا کند. 

انتقادهای زیادی از این باشگاه به دلیل در اختیار داشتن دو دروازه‌بان خوب، درجه یک و آماده انجام شد که یکی از این منتقدان جدی نویل است که پیش از این انتقادهای بسیاری را از این باشگاه مطرح کرده بود. 

1914338

او در این باره به برنامه Monday Night Football در اسکای اسپورت گفت: «بله. من پیش از این هم گفته بودم که اصلا طرفدار رقابت در دروازه نیستم. فکر می‌کنم یک دروازه‌بان خوب شماره یک کافی است و شماره دو باید با او فاصله داشته باشد. 

این تجربه‌ای است که من در منچستریونایتد داشتم، تیمی که جایگاه شماره یک و شماره دو در آن کاملا مشخص بود. مشکل این است که در چنین شرایطی هر بار که دروازه‌بان اشتباه کند – که اتفاقی اجتناب ناپذیر است – این سوال پیش می‌آید که آیا او بازی بعدی هم در زمین حضور خواهد داشت. 

این شرایط را برای کل تیم سخت خواهد کرد و کار آنها را به اشتباهات متعدد خواهد کشاند. این اتفاق ثبات لازم را از تیم می‌گیرد و هر دو دروازه‌بان عصبی و مضطرب خواهند شد که اگر اشتباهی کنند باید از ترکیب بیرون بروند و چنین چیزی به سود هیچکس نخواهد بود. دوست دارم ببینیم آرتتا چطور این وضعیت را مدیریت می‌کند چون تا به حال چنین اتفاقی را در هر هیچ تیمی ندیدم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید